План роботи методичного об'єднання вчителів історії і суспільних дисциплін на 2021-2022 н.р.
План
роботи методичного об’єднання
вчителів історії ,правознавства і громадянської освіти на 2021-2022 н.р.
Проблема
над якою працює методичне об’єднання :
Формування та вдосконалення предметних
компетенцій учнів шляхом використання інноваційних технологій на уроках
історії, правознавства і громадянської освіти.
Пріоритетні напрями роботи методичного об’єднання
вчителів історії ,правознавства і громадянської освіти на 2021-2022 н.р.
1. Впровадження
нового Державного стандарту базової повної загальної середньої освіти
2. Систематична
робота з підготовки до ДПА та ЗНО,олімпіад ,конкурсів , МАН.
3. Робота
з обдарованими учнями,формування історичних компетенцій учнів.
4. Розвиток
креативного мислення учнів на уроках суспільних дисциплін .
5. Розвиток
пізнавального інтересу до регіональної історії, відзначення пам’ятних дат
6. Індивідуальна
робота та диференціація навчання
7. Участь
у Всеукраїнських конкурсах « Лелека», « Кришталева сова» , « Олімпус».
8. Моніторинг,корекція
та розвиток умінь і навичок учнів
9. Удосконалювати
методичну майстерність,підвищувати науково-теоретичну підготовку,оновлювати
професійні та загальноосвітні знання.
10. Перевага у виборі форм роботи,які передбачають
високий рівень активності кожного учня
11. Формування
в учнів уміння самостійно поновлювати знання та застосування їх у процесі
навчання
12. Робота суспільної лабораторії: співпраця з
історико-культурним заповідником, участь у міських історично – краєзнавчих
заходах.
Уся навчально-виховна
робота на уроках історії і суспільних дисциплін підпорядкована меті: «
Формування національно-патріотичних цінностей підростаючого покоління через
усвідомлення героїчних сторінок власної історії.
Виховувати повагу і
шанобливе ставлення до державної символіки»
Науково – методичні
проблеми методичного об’єднання вчителів історії
,правознавства і громадянської освіти
Рибалка М.Д. – голова
методичного об’єднання, « Формування комунікативних компетенцій учнів шляхом
поєднання традиційних і інноваційних форм і методів навчання»
Рубанович Л.О. – вчитель
історії, правознавства і громадянської освіти, « Формування компетенції
особистості, шляхом використання інноваційних форм навчання»
Поліщук М.В.- вчитель
історії, правознавства і громадянської освіти « Інноваційні підходи до
формування предметних компетенцій учнів у процесі вивчення суспільних
дисциплін»
Шрамко Л.С.- вчитель
історії, правознавства і громадянської освіти, « Інформаційно - комунікативна компетентність – основа
формування історичного світогляду учнів сучасної школи»
Засідання
№1
1. Обговорення
методичних рекомендацій викладання історії і суспільних дисциплін у 2021-2022
н.р.
Поліщук М.В.
2. Особливості
викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу в умовах карантину : « Дистанційний урок –
вимоги часу»
Шрамко Л.С.
3. Адаптація
учнів 5 класу в нових умовах навчання
Рибалка М.Д.
4. Обговорення
плану роботи МО
Рибалка М.Д.
5. Опрацювання
інструкції ведення класного журналу
Шрамко
Л.С.
Засідання №2
1. Критичне
мислення у світлі вимог концепції НУШ. Вплив критичного мислення на
ефективність навчання учнів, формування предметних компетенцій.
Рибалка
М.Д.
2. Відкритий
урок у 10- Б класі
Рубанович Л.О.
3. Обмін
досвідом роботи
Члени МО
4. Проведення
І етапу Всеукраїнської олімпіади з історії і основ правознавства
Рибалка М.Д.
Засідання №3
1. Розвиток
ініціативи і творчості кожного вчителя впровадження інноваційних технологій на
уроках з метою формування конкурентоспроможної особистості. ( Обмін досвідом роботи)
2. Відкритий
урок у 6 класі
Поліщук М.В.
3. Обмін
досвідом роботи
Члени МО
4. Формування
культуро творчої особистості на уроках Громадянської освіти
Шрамко Л.С.
Засідання №4
1. Сучасний
урок - співпраця усіх учасників освітнього процесу. Інтеграція навчання в
системі нових інноваційних технологій.
Рибалка М.Д.
2. Відкритий
урок з основ правознавства у 9-Б класі
Рубанович Л.О.
3. Підсумки
участі учнів ліцею у ІІ етапі предметних
олімпіад і захисту робіт у МАН
Рибалка М.Д.
Засідання №5
1. Роль
патріотичного виховання в процесі формування особистості на уроках історії і
суспільних дисциплін.
Шрамко Л.С.
2. Відкритий
урок у 10-В класі з Громадянської освіти
Шрамко Л.С.
3. Обмін
досвідом роботи
Члени МО
4. Сторінками
нових підручників.
Рибалка М.Д.
Немає коментарів:
Дописати коментар