вівторок, 17 вересня 2024 р.

Засідання професійної спільноти

 17 вересня 2024 року відбулося засідання професійної спільноти вчителів суспільно-гуманітарного циклу. Радо привітали молоду колегу Людмилу Кравець. На засіданні затвердили план роботи професійної спільноти на 2024-25 навчальний рік і розробили стратегію діяльності вчителів у новому навчальному році.

План роботи професійної спільноти вчителів історії ,правознавства і громадянської освіти на 2024-2025 н.р.

Проблема над якою працює професійна спільнота :

Формування та вдосконалення предметних компетенцій учнів шляхом використання інноваційних технологій на уроках історії, правознавства і громадянської освіти.

 

Пріоритетні напрями роботи  професійної спільноти вчителів історії ,правознавства і громадянської освіти на 2024-2025 н.р.

1.    Впровадження нового Державного стандарту базової повної загальної середньої освіти

2.    Систематична робота з підготовки до НМТ,олімпіад ,конкурсів , МАН.

3.    Робота з обдарованими учнями, формування історичних компетенцій учнів.

4.    Розвиток креативного мислення учнів на уроках суспільних дисциплін .

5.    Розвиток пізнавального інтересу до регіональної історії, відзначення памятних дат

6.    Індивідуальна робота та диференціація навчання

7.    Участь у Всеукраїнських конкурсах « Лелека», « Кришталева сова» , « Олімпус».

8.    Моніторинг, корекція та розвиток умінь і навичок учнів

9.    Удосконалювати методичну майстерність, підвищувати науково-теоретичну підготовку, оновлювати професійні та загальноосвітні знання.

10.  Перевага у виборі форм роботи, які передбачають високий рівень активності кожного учня

11. Формування в учнів уміння самостійно поновлювати знання та застосування їх у процесі навчання

12.  Робота суспільної лабораторії: співпраця з історико-культурним заповідником, участь у міських історично – краєзнавчих заходах.

Уся навчально-виховна робота на уроках історії і суспільних дисциплін підпорядкована меті: « Формування національно-патріотичних цінностей підростаючого покоління через усвідомлення героїчних сторінок власної історії.

Виховувати повагу і шанобливе ставлення до державної символіки»

 

Науково – методичні проблеми  професійної спільноти вчителів історії ,правознавства і громадянської освіти

Кравець Л.С. – вчитель історії, ЗБД, географії « Використання інтерактивних технологій і методів навчання на уроках історії»

Поліщук М.В.- вчитель історії, правознавства і громадянської освіти « Інноваційні підходи до формування предметних компетенцій учнів у процесі вивчення суспільних дисциплін»

 Рубанович Л.О. – вчитель історії, правознавства і громадянської освіти,                        « Формування компетенції особистості, шляхом використання інноваційних форм навчання»

Шрамко Л.С.- вчитель історії, правознавства і громадянської освіти, « Інформаційно  - комунікативна компетентність – основа формування історичного світогляду учнів сучасної школи»

 

Засідання №1

1.    Обговорення методичних рекомендацій викладання історії і суспільних дисциплін у 2024-2025 н.р.

                                                                                       Поліщук М.В.

2.    Особливості викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу  в умовах воєнного стану : « Дистанційний урок – вимоги часу»

                                                                                     Шрамко Л.С.

 3. Особливості викладання інтегрованого курсу «Україна і світ» у 5-6 класах

                                                                                    Кравець Л.С.

3.    Обговорення плану роботи професійної спільноти

                                                                                     Шрамко Л.С.

4.    Опрацювання Інструкції ведення класного журналу

                                                                                       Шрамко Л.С.

5.    Про затвердження календарних планів та навчальних програм з історії, правознавства та громадянської освіти                               

                                                                                       Шрамко Л.С.                                                                                      

           Засідання №2

1.    Критичне мислення у світлі вимог концепції НУШ. Вплив критичного мислення на ефективність навчання учнів, формування предметних компетенцій.

                                                                                     Шрамко Л.С.

2.    Відкритий урок  у 11 класі                                  

                                                                                    Рубанович Л.О.

3.    Обмін досвідом роботи в умовах дистанційного навчання.

                                                                                    Члени ПС

4.    Проведення І етапу Всеукраїнської олімпіади з історії і основ правознавства

                                                                                   Шрамко Л.С. 

  Засідання №3 

1.    Розвиток ініціативи і творчості кожного вчителя, впровадження інноваційних технологій на уроках з метою формування конкурентоспроможної особистості.      

                                                                ( Обмін досвідом роботи) 

2.    Відкритий урок у 7 класі

                                                                                     Поліщук М.В.

3.    Обмін досвідом роботи при використанні інтерактивних технологій на уроках та в позакласній роботі.

                                                                                     Члени ПС

4.    Формування культури творчої особистості на уроках Громадянської освіти

                                                                                      Шрамко Л.С.

Засідання №4

 

1.    Сучасний урок - співпраця усіх учасників освітнього процесу. Інтеграція навчання в системі нових інноваційних технологій.                                                                                

                                                                                    Рубанович Л.О.

2.    Підсумки участі учнів ліцею  у ІІ етапі предметних олімпіад і захисту дослідницьких робіт  МАН

                                                                                    Шрамко  Л.С.

3.    З досвіду роботи в НУШ

                                                                                    Поліщук М.В

                                                                                    Шрамко Л.С. 

Засідання №5

 

1.    Роль патріотичного виховання в процесі формування особистості на уроках історії і суспільних дисциплін.

                                                                                     Шрамко Л.С.

2.    Відкритий урок у 10-В класі з Громадянської освіти

                                                                                    Шрамко Л.С.

3.    Обмін досвідом роботи за оновленими програмами.

                                                                                   Члени ПС

4.    Сторінками нових підручників.                                                                                                                                       

                                                                                         Поліщук М.В.

                     


Немає коментарів:

Дописати коментар