четвер, 1 вересня 2022 р.

Календарно-тематичне планування 5 клас

 

Календарно-тематичне планування 5 клас

«Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти. 5–6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Власова Н.С., Желіба О.В., Кронгауз В.О., Секиринський Д.О., Щупак І.Я.)

Тема уроку

К-ть

годин

Дата

Примітка

1

ВСТУП.

Що таке історія?

1

 

 

2

Внесок української історії у світову спадщину

1

 

 

3.

Історія довкола нас.

1

 

 

 

ІІ Розділ Як пізнають історію?

 

 

 

4

Відлік часу в історії

1

 

 

5

Календарний та історичний час.

1

 

 

6

Підрахунок історичного часу.

1

 

 

7

Практична робота. Робота зі шкалою часу

1

 

 

8

Географічний та історичний простір.

1

 

 

9

Історична карта.

1

 

 

10

Середовище та його впливи на людину.

1

 

 

11

Територіальні межі та їх зміни.

1

 

 

12

Історико-географічні регіони України

1

 

 

13

Практичне заняття. Позначення та розпізнавання Історико-географічних регіонів України .

1

 

 

14

Контурна карта. Навики роботи з контурною картою

1

 

 

15

 Моделювання простору в минулому і сьогоденні

1

 

 

16

Моє рідне місто, село на мапах упродовж історії

1

 

 

17

Практичне заняття. Позначення місця розташування регіону, міста,села на контурній карті.

1

 

 

18

Урок узагальнення

1

 

 

 

ІІІ Розділ Джерела пізнання минулого і сучасного

 

 

 

19

Історичні джерела. Типи і види історичних джерел

1

 

 

20

Факти і судження.

1

 

 

21

Критичне ставлення до історичних джерел. Огляд і характеристика історичного джерела

1

 

 

22

Історичний процес.

Історичне дослідження

1

 

 

23

Практичне заняття. Проєктна робота. Дослідження .

1

 

 

24

Речові джерела. Геральдика, нумізматика, сфрагістика.

1

 

 

25

Речові джерела. Побутові речі

1

 

 

26

Усні історичні джерела. Легенди, пісні,казки.

1

 

 

27

Усні історичні джерела. Прислів’я, приказки, загадки

1

 

 

28

Письмові інформаційні джерела .Літописи, хроніки, мемуари, листи.

1

 

 

29

Письмові інформаційні джерела. Давні книги

1

 

 

30

Письмові джерела дослідження сучасного суспільства. Мережа інтернет

1

 

 

31

Практичне заняття. Пошуки інформації в мережі Інтернет

1

 

 

32

Письмові джерела дослідження сучасного суспільства. Фейки.

1

 

 

33

Аудіовізуальні джерела. Картини, портрети, афіші,

1

 

 

34

Аудіовізуальні джерела. Фото і кінохроніка

1

 

 

35

Аудіовізуальні джерела дослідження сучасності

1

 

 

36

Етнографічні джерела. Антропологія, лінгвістика, етнографія.

1

 

 

37

Етнографічні джерела

1

 

 

38

Збереження та дослідження історичних джерел. Бібліотеки, музеї, архіви.

1

 

 

39

Бібліотеки. Екскурсія до шкільної бібліотеки

1

 

 

40

Музеї. Екскурсія до місцевого музею

1

 

 

41

Архіви

1

 

 

42

Практичне заняття. Робота з різними типами історичних джерел

1

 

 

43

Урок узагальнення

1

 

 

 

Розділ ІV Історія навколо мене

 

 

 

44

Де можна побачити історію?

 Музеї. Експонати

1

 

 

45

Музеї та історичні заповідники рідного краю

1

 

 

46

Практичне заняття. Характеристика місцевого заповідника

1

 

 

47

Віртуальна екскурсія найбільшими музеями світу

1

 

 

48

Де можна почути історію?

 

1

 

 

49

Походження понять, імен, назв.

1

 

 

50

Походження назви “Україна”.

1

 

 

51

Практичне заняття Походження власного імені

1

 

 

52

Історичні памятки.  .

1

 

 

53

Пам’ятки архітектури

1

 

 

54

Пам’ятки мистецтва

1

 

 

55

Пам’ятки скульптури

1

 

 

56

Памятники та їх види.

1

 

 

57

Пам’ятники рідного міста

1

 

 

58

Практичне заняття . Дослідження історії пам’ятника

1

 

 

59

Дослідники історії.

1

 

 

60

Дослідники давньої історії

1

 

 

61

Дослідники історії середньовіччя

1

 

 

62

Відомі українські дослідники історії

1

 

 

63

М. Грушевський, Д.Яворницький, О.Єфіменко

1

 

 

64

Фах історика

1

 

 

65

Фах історика

1

 

 

66

Як працюють історики?

1

 

 

67

Як працюють археологи?

1

 

 

68

Узагальнення з теми

1

 

 

69

Резервний час

1

 

 

70

Узагальнення з курсу

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар