Календарно-тематичне
планування 5 клас
«Україна
і світ: вступ до історії та громадянської освіти. 5–6 класи (інтегрований
курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Власова Н.С., Желіба
О.В., Кронгауз В.О., Секиринський Д.О., Щупак І.Я.)
№ |
Тема уроку |
К-ть годин |
Дата |
Примітка |
1 |
ВСТУП. Що
таке історія? |
1 |
|
|
2 |
Внесок
української історії у світову спадщину |
1 |
|
|
3. |
Історія
довкола нас. |
1 |
|
|
|
ІІ Розділ Як пізнають історію? |
|
|
|
4 |
Відлік
часу в історії |
1 |
|
|
5 |
Календарний
та історичний час. |
1 |
|
|
6 |
Підрахунок
історичного часу. |
1 |
|
|
7 |
Практична
робота. Робота зі шкалою часу |
1 |
|
|
8 |
Географічний
та історичний простір. |
1 |
|
|
9 |
Історична
карта. |
1 |
|
|
10 |
Середовище
та його впливи на людину. |
1 |
|
|
11 |
Територіальні
межі та їх зміни. |
1 |
|
|
12 |
Історико-географічні
регіони України |
1 |
|
|
13 |
Практичне
заняття. Позначення та розпізнавання Історико-географічних регіонів України . |
1 |
|
|
14 |
Контурна
карта. Навики роботи з контурною картою |
1 |
|
|
15 |
Моделювання простору в минулому і сьогоденні |
1 |
|
|
16 |
Моє
рідне місто, село на мапах упродовж історії |
1 |
|
|
17 |
Практичне
заняття. Позначення місця розташування регіону, міста,села на контурній
карті. |
1 |
|
|
18 |
Урок узагальнення |
1 |
|
|
|
ІІІ Розділ Джерела пізнання минулого і
сучасного |
|
|
|
19 |
Історичні
джерела. Типи і види історичних джерел |
1 |
|
|
20 |
Факти
і судження. |
1 |
|
|
21 |
Критичне
ставлення до історичних джерел. Огляд і характеристика історичного джерела |
1 |
|
|
22 |
Історичний
процес. Історичне
дослідження |
1 |
|
|
23 |
Практичне
заняття. Проєктна робота. Дослідження . |
1 |
|
|
24 |
Речові
джерела. Геральдика, нумізматика, сфрагістика. |
1 |
|
|
25 |
Речові
джерела. Побутові речі |
1 |
|
|
26 |
Усні
історичні джерела. Легенди, пісні,казки. |
1 |
|
|
27 |
Усні
історичні джерела. Прислів’я, приказки, загадки |
1 |
|
|
28 |
Письмові
інформаційні джерела .Літописи, хроніки, мемуари, листи. |
1 |
|
|
29 |
Письмові
інформаційні джерела. Давні книги |
1 |
|
|
30 |
Письмові
джерела дослідження сучасного суспільства. Мережа інтернет |
1 |
|
|
31 |
Практичне
заняття. Пошуки інформації в мережі Інтернет |
1 |
|
|
32 |
Письмові
джерела дослідження сучасного суспільства. Фейки. |
1 |
|
|
33 |
Аудіовізуальні
джерела. Картини, портрети, афіші, |
1 |
|
|
34 |
Аудіовізуальні
джерела. Фото і кінохроніка |
1 |
|
|
35 |
Аудіовізуальні
джерела дослідження сучасності |
1 |
|
|
36 |
Етнографічні
джерела. Антропологія, лінгвістика, етнографія. |
1 |
|
|
37 |
Етнографічні
джерела |
1 |
|
|
38 |
Збереження
та дослідження історичних джерел. Бібліотеки, музеї, архіви. |
1 |
|
|
39 |
Бібліотеки.
Екскурсія до шкільної бібліотеки |
1 |
|
|
40 |
Музеї.
Екскурсія до місцевого музею |
1 |
|
|
41 |
Архіви |
1 |
|
|
42 |
Практичне
заняття. Робота з різними типами історичних джерел |
1 |
|
|
43 |
Урок узагальнення |
1 |
|
|
|
Розділ ІV Історія навколо мене |
|
|
|
44 |
Де
можна побачити історію? Музеї. Експонати |
1 |
|
|
45 |
Музеї
та історичні заповідники рідного краю |
1 |
|
|
46 |
Практичне
заняття. Характеристика місцевого заповідника |
1 |
|
|
47 |
Віртуальна
екскурсія найбільшими музеями світу |
1 |
|
|
48 |
Де
можна “почути”
історію? |
1 |
|
|
49 |
Походження
понять, імен, назв. |
1 |
|
|
50 |
Походження
назви “Україна”. |
1 |
|
|
51 |
Практичне
заняття Походження власного імені |
1 |
|
|
52 |
Історичні
пам’ятки. . |
1 |
|
|
53 |
Пам’ятки
архітектури |
1 |
|
|
54 |
Пам’ятки
мистецтва |
1 |
|
|
55 |
Пам’ятки
скульптури |
1 |
|
|
56 |
Пам’ятники
та їх види. |
1 |
|
|
57 |
Пам’ятники
рідного міста |
1 |
|
|
58 |
Практичне
заняття . Дослідження історії пам’ятника |
1 |
|
|
59 |
Дослідники
історії. |
1 |
|
|
60 |
Дослідники
давньої історії |
1 |
|
|
61 |
Дослідники
історії середньовіччя |
1 |
|
|
62 |
Відомі
українські дослідники історії |
1 |
|
|
63 |
М.
Грушевський, Д.Яворницький, О.Єфіменко |
1 |
|
|
64 |
Фах
історика |
1 |
|
|
65 |
Фах
історика |
1 |
|
|
66 |
Як
працюють історики? |
1 |
|
|
67 |
Як
працюють археологи? |
1 |
|
|
68 |
Узагальнення з теми |
1 |
|
|
69 |
Резервний час |
1 |
|
|
70 |
Узагальнення з курсу |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар